Monday, July 19, 2010

AwwAww , tadiken mey gilaa jeritt jee dengan kuku dalam class , apesal ? Ehh , adelaa pasal kiterorg -_-
Story itu ini , sane sini , haha :DD , Kuku , hebat tak story aku ? Gelii tak ? Hha , aku sndiri pun geli bile teringat balek ape aku story kat kau , haha :DD , kau sbarr jee-lah yeaa dengan perangai si MEY nee , haha :DD
Sumpah weyy , aku asek berangan jee dalam class , langsung tak boleh blaja , tak dengaa ape cikgu bebel kat depan , haha :DD
Haidaa , bestken tadi gelak-gelak dalam class , kat dataran time perhimpunan , AwwAww , baik punyaa kiter gelakkkan NINJA -_-
Weyy , aku rindu phone aku bodoe , asl ? haha , kaka tatt lupe bawak phone aku ,
Deyy , salah aku jugak , pegi off phone , then bile call , ape jee yang bunyi , haha :DD ,
Ehh kau tahu kee asal aku off phone ? Because nanti mesti ade punyaa bace text aku , Cehh , no ones can read my text , Tahu tak , banyak bende TETT tahu dalam phone tuu , haha :DDD ,
Ehh tahu kee tett tuu ape ? If tahu , DIAM (!) if taktahu , tak payah tahu , Faham -_- haha ,

AwwAww . Exam-lah tatt , kau tahu tak ? tahu kee tak ? haha :D ( tiru ayat eichie kejap , haha )
Busylah makne-nyer , tak online , tak webcam , tak onn pc , tak onn the line , but texting jee , haha :DD
DahDah , malas nak merepek panjang-panjang ,